woensdag, oktober 11, 2006

woensdag, 11-10-2006

Hallo, iedereen.

Vandaag was het weer school. Woensdag, een saai lessenrooster staat dan ook garant voor een saaie dag. De twee eerste uren engels. Het viel allemaal nog wel mee totdat ik besefte dat ik niet al men blaren in men kaft had gestoken. Eerste streepje.

speeltijd was zoals altijd weer heel gewoon. Een beetje praten en chillen op de speelplaats tot het belsignaal terug gaat.

Derde uur, duits. Ik vind duits toch zo'n stomme en agressieve taal. Saai vak. We kregen onze toets terug die we vorige les moesten maken. 8/10. Nice, dacht ik bij mijn eigen, goed gedaan. Voor de rest gewone basic-les stuff. Onze boeken gekregen, twee oefeningen gemaakt. Duits gedaan.

Vierde en laatste uur. Lay-out. Dat vak krijgen we van een leerkracht die er niet echt behoorlijk gezond uitziet. Een beetje bleker dan een doorsnee mens. We vonden eerst de weg naar het lokaal niet (lees: Nieuwe lessenrooster = Nieuwe lokalen) dus verspilden we weer een kwartier van de les. Eenmaal aangekomen in de les begon de leerkracht zoals altijd weer met een uitleg van een dik halfuur. Na de uitleg een kwartiertje schetsen.

De bel ging. School gedaan. Naar huis fietsen.

voila, dat is zo een beetje een doorsnee woensdag van mij.

Greetz;

The VendeTTa Lord




Blogged with Flock