maandag, oktober 16, 2006

Wereldkampioen On-line Sudoku


Er bestaat een Wereldkampioene On-Line Sudoku.

Waarschijnlijk ben ik het, maar ik sloeg mijn mond open bij het lezen van deze kop : "De 17-jarige Aniek Huijsman uit het Nederlandse Rotterdam is zondag in Londen wereldkampioene Sudoku online geworden. De studente is de eerste wereldkampioene in het online oplossen van de Japanse cijferpuzzel."

Wereldkampioen? lees ik het hier goed? zijn er werkelijk mensen die zich trainen in sudoku? want dit is echt fout.

Sudoku dat doe je als je niets anders te doen hebt en je de krant al uitgelezen hebt. De Sudoku-boekjes krijg je als kerstcadeau, je maakt de gemakkelijke reeks, en dan is het gedaan, of je moet 60+ zijn.

Maar deze griet is 17!! hoeveel kranten moet zij niet doorplozen hebben??

ik vind het bizar, oprecht bizar.

Whatever next?


Glenndavid

Tags: ,

credits:De Morgen