zaterdag, oktober 14, 2006

Kill During The Ride

Op de trein maak je soms nogal wat dingen mee, en er bestaat al een Kiss&Ride, maar omdat net alle mensen iets positief te zeggen hebben over de treinende medemens hebben we een idee voor een nieuw deel in de Metro: Kill During The Ride.

Ik zal alvast de eerste 5 schrijven:


liefste neuroot, ik heb je maar eenmaal gezien van Temse naar mechelen en ik hoop dat je nooit meer op die trzin zit, want zoveel stress kan ik in de ochtend niet verdragen. kusjes chill bill

hey meisje van plezier, waarschijnlijk doe je het er om, maar door de kou worden bepaalde lichaamsdelen van je extra in de verf gezet. het is goor en obsceen, neem een trein later of ga aan de andere kant van de wereld wonen waar het altijd warm is.

ok, ik kan nog tegen racisme, ik kan nog tegen irritant en onverdraagzaam gedrag, maar die Jump-muziek die uit je idioote en goedkope Aldi-oortje staat te bonken over heel de trein, DAT is er teveel aan! Mijn enige troost is dat je tegen je 30ste doof bent, en een nog grotere troost is dat je je 30ste waarschijnlijk niet haalt door al dat roken. chill bill

Er zijn maar enkele regels op een trein en een eran is: je mag pas afstappen als de trein stilstaat. nu als je die regel combineert met een hele hoop mensen op die trein, dan is het maar niet meer dan normaal dat je WACHT tot die andere voor jou weg zijn!!! het getuigt van onvolwassenheid, maar daar kan u als rund niets aan doen.

Raadsel voor de conductuers: er staat een cijfer 2 van 40cm hoog op de zijkant van de coupe, dus hoeveelste klas zou dit zijn???

hoe groot schat u de kans dat ze dit in de Metro opnemen?

technorati tags:,

Blogged with Flock

1 Comments:

At 7:29 p.m., Blogger The VendeTTa Lord said...

hahaha dat is echt wel super prachtig gevonden. En die tekstjes die je schrijft :D

vanwaar haal je het toch.

doe zo verder (prachtig)

 

Een reactie plaatsen

<< Home